چیزای جالب حتما ببینید........!!!

سایه بان روشنی

دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است

 

 

وقتی یه دختری یه پسری رو دوست داره هیچ کسی از این موضوع خبر

 

نداره به جز خود دختره

 

 

ولی وقتی یه پسری عاشق یه دختری میشه همه ازین موضوع خبر

 

دارن به جز خود دختره

 

.

 

.

 

.

 

دقت کردین !؟

 

 

دل میگه آره، تجربه میگه خفه…!

 

.

 

.

 

یکی از چالش های بزرگی که در کودکی فراروی ِ من بودُ باهاش درگیر

بودم

 

 

این بود که چه جوری “فریبرز عرب‌نیا” و “ابوالفضل پور‌عرب” رُ از هم

 

تفکیک کنم !!!

 

.

 

.

دقت کردین ؟

 

 

 

بعضی ترانه ها برای تست کردن دکمه Next ساخته می شن …!!!

 

 

 

 

 

تا حالا دقت کردین وقتی

 

 

سوهان

 

 

 

میخوری ۹۵%ش

 

 

میره لای دندونات و فقط ۵%ش نصیب معدت میشه؟!!!

 

.

 

.

 

رانندگی :

 

اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن ۴۵ دقیقه کمربند ایمنی رو

 

بگیرن تو دستشون

 

 

ولی این کمربند رو نبندن

 

 

کلا آدمای صبورین !

 

.

 

.

 

تا حالا دقت کردین همـیشـه دَنـده ماشیـن خــــوب جـا مــــی خــــوره

 

 

اِلـا موقعــــی کـه بابات کِنــــارتِ :|

 

.

 

.

 

همه پیرزنا مث برف پاک کن میرقصن ؟؟؟ یا مادر بزرگ من اینجوریه فقط ؟

 

مسوولان رسیدگی کنید لطفا !!!

 

.

 

.

 

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴلﺕ ﺭﻭ ﺟﺎﯼ۱۴۴، ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ …

 

.

 

.

 

ترجیح میدهم در نوشتن اسمس باشم و به درس خواندن فکر کنم

 

 

تا اینکه در حال درس خواندن باشم و به راد اس ام اس فکر کنم !

 

 

(یکی از فامیل های دور دکتر شریعتی)

 

.

 

.

 

پسر یه اشتباه میکنه


دختر سرش داد میزنه


پسر بعد معذرت خواهی میکنه

 

 

دختر یه اشتباهی میکنه


پسر سرش داد میزنه


دختر میزنه زیر گریه

 

 

بازم پسر معذرت خواهی میکنه:)

 

.

 

.

 

حرف دل !

 

 

لعنت بر پدر و مادر کسی که دگمه ی (،) و( ریال) رو تو کیبورد کنار هم

 

قرار داد !

 

 

.

 

.

 

دختران از آنچه در دانشگاه می بینید ، زشت تر هستند .

 

 

دقت کنید از ما گفتن بود!

 
پدر در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، باتعجب دید که تخت خواب کاملاً مرتب و همه چیز جمع و جور شده. یک پاکت هم به روی بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر». با بدترین پیش داوری های ذهنی پاکت رو باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند :
پدر عزیزم،
با اندوه و افسوس فراوان برایت می نویسم. من مجبور بودم با دوست دخترجدیدم فرار کنم، چون می خواستم جلوی یک رویارویی با مادر و تو ...رو بگیرم.من احساسات واقعی رو با نازنین پیدا کردم، او واقعاً معرکه است، اما میدونستم که تو اون رو نخواهی پذیرفت، به خاطر تیزبینی هاش، خالکوبی هاش ،لباسهای تنگ موتور سواریش و به خاطر اینکه سنش از من خیلی بیشتره. اما فقط احساسات نیست، پدر. اون ...

 

 


حامله است. نازنین به من گفت ما می تونیم شاد و خوشبخت بشیم. اون یک تریلی توی جنگل داره و کُلی هیزم برای تمام زمستون.
ما یک رؤیای مشترک داریم برای داشتن تعداد زیادی بچه. نازنین چشمان من رو به روی حقیقت بازکرد که ماریجوانا واقعاً به کسی صدمه نمی زنه. ما اون رو برای خودمون میکاریم، و برای تجارت با کمک آدمای دیگه ای که توی مزرعه هستن، برای تمام کوکائینها و اکستازیهایی که می خوایم. در ضمن، دعا می کنیم که علم بتونه درمانی برای ایدز پیدا کنه، و نازنین بهتر بشه. اون لیاقتش رو داره. نگران نباش پدر، من 21 سالمه، و می دونم چطور از خودم مراقبت کنم. یک روز،مطمئنم که برای دیدارتون بر می گردیم، اونوقت تو می تونی نوه های زیادت روببینی.
با عشق، پسرت،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پاورقی:
پدر، هیچ کدوم از جریانات بالا واقعی نیست، من بالا هستم تو خونه علی.فقط می خواستم بهت یادآوری کنم که در دنیا چیزهای بدتری هم هست نسبت به کارنامه مدرسه که روی میزمه. دوسِت دارم! هروقت برای اومدن به خونه امن بود، بهم زنگ بزن

 




نظرات شما عزیزان:

هانيه
ساعت15:35---15 مرداد 1392
ممنونم خيليي قشنك بود

ممل
ساعت17:29---4 شهريور 1391
سلام پری جون مرسی که اومدی وبم.وبلاگت خوبه اما تنها مشکلش بعضی از پست ها یا خیلی ریزه یا خیلی درشت که توهم افتاده نمیشه درست خوندش...اگه بتونی از یه قالب رنگ روشنتر استفاده کنی بهتره...واست آرزوی موفقیت دارم عزیز


محمد
ساعت11:37---3 مرداد 1391
گاهی آدمهای تنها خیلی خوش شانس هستند… چون کسی رو ندارن که از دست بدن…

Amir
ساعت11:27---11 خرداد 1391
سلام من لینکت کردم
لطفا لینکم کن
مطالبت خیلی باحال بود
یه تبادل لینک هوشمند تووبلاگت بذار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:27 توسط parisa|


آخرين مطالب
» يك رنگ و هزار رنگ
» دختر دانشجو
» ســــوز پـــنــج شـــنــبــه هــا
» دادگــــــاه عـــشـــــق
» سرنوشت
» آیا میدانستید ؟؟؟؟؟
» چیزای جالب حتما ببینید........!!!
» عشق............
» چرا وقتی عصبانی هستیم داد میزنیم؟؟؟؟
» شعر !!!!!!!
» پنجره !
» عهد !
» نامه ای از ویکتور هوگو